الجمعة، 3 مايو 2013

مشترياتى من تو فيسد

السلام عليكم يا أحلى بنات اليوم بوست لطيف و خفيف ﻷنه مشترياتى المت اضعه من توفيسد و هم عباره عن مجموعات كانت نازله فى الكريسماس بس فى الخليج بسيفورا لسه نازله الشهر ده و طبعا كنت اصلا فقدت اﻷمل انى أقدر الاقيها بس كنت بسيفورا و بالصدفه شوفتهم كنت عاوزه أجيبهم كلهم بس مسكت نفسي و انا لسه شارياهم من كام يوم ﻷنه لمده محدوده و كميه محدوده حبيت اصورهالكم بالتفصيل عشان لو حبيتيها تلحقى تجيبيها المهم ندخل ع
الصورل

مجموعه اسمها dream indulegnce:

سعرها 270 ريال بسيفورا
هى عباره عن علبه معدن زى بتاعت الكوكيز فيها طبقتين فوق بعض اﻷولى 16 درجه ايشادو حجمها حلو مش صغير ابدا و الطبقه التانيه فيها درجتين برونزر و درجتين بلاشر و درجه هايلات و برايمر ايشادو كبير و فرشه ايشادو روعه المجموعه دى قيمه أوى














مجموعه اسمها love sweet love:
سعرها 230 ريال  بسيفورا


المجموعه عباره عن شنطه مكياج حجمها وسط مش صغيره و مطرز عليها ت فيسد شكلها عجبنى أوى
كمان فيها ماسكرا لاشجازم لتطويل الرموش حجم كامل
وفرشه بلاشر  شكلها جميل و ناعمه بشكل غريب
برايمر قبل المكياج خافى للمسام
برايمر الايشادو
باليت فيها 6 درجات شادو و 2 بلاشر و 2 جلوس




ك




هناك تعليق واحد:

Unknown يقول...

كيف طلبتي؟

إرسال تعليق

للاعلان على المدونه

للاعلان على المدونه